Anna Met

Anna Met

Scenografka. Absolwentka wydziału scenografii na ASP w Warszawie. Stale współpracuje z Natalią Korczakowską, z którą zrealizowała: „Verklarte nacht” oraz „Natana Mędrca” Gottholda Ephraima Lessinga (Teatr Narodowy w Warszawie), „Smycz” (Teatr Polski we Wrocławiu), „Elektrę” (Teatr w Jeleniej Górze) „Nelly” na podstawie „Skrzywdzonych i poniżonych” Fiodora Dostojewskiego oraz „Dynastię. Sclerosis multiplet” (Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu), „Pasażerkę” Zofii Posmysz (Teatr Współczesny we Wrocławiu), „Solaris. Raport” na podstawie „Solaris” Stanisława Lema (Teatr Rozmaitości w Warszawie), „Dziady III” (Teatr Dramatyczny w Białymstoku), „Przedwiośnie” (Teatr Wybrzeże). Współpracowała także z Grażyną Kanią („Nordost” w Teatrze Polskim w Bydgoszczy), Anną Smolar („Bullerbyn” w Teatrze i. Kochanowskiego w Opolu i „Pinokio”w Nowym Teatrze w Warszawie), Wojtkiem Klemmem („Dzienniki Majdanu” w Teatrze Powszechnym w Warszawie) oraz Iwanem Wyrypajewem („Iluzja” w Teatrze Starym i „Ożenek” w Teatrze Studio).

W roku 2011 zadebiutowała jako twórczyni scenografii i kostiumów do opery „Jakob Lenz” Wolfganga Rihmaw Teatrze Wielkim Operze Narodowej, gdzie zrealizowała również scenografię do „Halki” Stanisława Moniuszki w reżyserii Natalii Korczakowskiej.