Poszukujemy kierownika działu administracyjno-gospodarczego

Data wydarzenia: 
środa, 5 Kwiecień, 2017 - 15:30

Główne zadania:

- kierowanie biurem teatru,

- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie administracyjno-gospodarcze teatru, w tym między innymi za: negocjowanie umów najmu, dostosowanie i planowanie powierzchni biurowych, magazynowych, zarządzanie flotą oraz organizacja transportu zewnętrznego, zarządzanie dostawcami, zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi, dbanie o kwestie bezpieczeństwa oraz ubezpieczenia majątku,

- administrowanie składnikami majątkowymi teatru, nadzorowanie ich zakupu, ruchu, ewidencji,

- prowadzenie spraw zw. z wypożyczaniem środków inscenizacji – sporządzanie i zawieranie umów i rozliczeń z tego tytułu,

- opracowywanie planów zaopatrzenia,

- opracowywanie planów remontów i konserwacji sprzętu,

- koordynowanie zadań związanych z obsługą techniczną obiektów najmowanych przez teatr,

- optymalizacja procesów i kosztów związanych z funkcjonowaniem administracyjno-gospodarczym teatru,

- opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych (monitorowanie ich wartości w ciągu roku z zastosowaniem kodów CPV)

 

Wymagania:

- wykształcenie wyższe,

- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

- dobra znajomość obsługi komputera (Office),

- systematyczność i wysoki stopień zorganizowania,

- odpowiedzialność, inicjatywa, skrupulatność, samodzielność,

- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,

- mile widziana znajomość języków obcych,

- mile widziane prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

- umowę o pracę,

- szkolenia.

CV z klauzulą„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.” prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@teatr-zydowski.art.pl do dnia 22 kwietnia b.r.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.