Poszukujemy pracowników

Data wydarzenia: 
poniedziałek, 28 Sierpień, 2017 - 09:45

Teatr Żydowski zatrudni:

 

Kierownika technicznego

Główne zadania:

Kierowanie i organizacja pracy zespołu technicznego zgodnie z harmonogramem zajęć artystycznych opracowanym przez dział organizacji pracy artystycznej,

Uczestniczenie i organizacja prac podczas występów teatru poza siedzibą (w kraju i za granicą), sporządzanie koniecznej dokumentacji wyjazdowej,

Przyjmowanie wizyt zespołów gościnnych, w tym teatrów zagranicznych,

Koordynacja i nadzór techniczny nad produkcją dekoracji teatralnych,

Nadzór nad przygotowaniem planów technicznych, w oparciu o które wytwarzane są dekoracje,

Ścisła współpraca z pozostałymi działami w teatrze.

Wymagania:

Co najmniej 3-letnie doświadczenie na ww. stanowisku w teatrze,

Wykształcenie min. średnie techniczne,

Wiedza w zakresie technologii i budowy dekoracji teatralnych,

Umiejętność czytania planów technicznych,

Umiejętność kierowania zespołem ludzi,

Znajomość przepisów BHP i ppoż.,

Odpowiedzialność, skrupulatność,

Systematyczność i wysoki stopień zorganizowania, 

Dobra znajomość obsługi komputera,

Pełna dyspozycyjność.

Mile widziane:

Wykształcenie wyższe techniczne,

Znajomość języków obcych.

Oferujemy:

Umowę o pracę na pełny etat,

Szkolenia.

 

Brygadiera sceny:

Główne zadania:

Kierowanie i organizacja pracy zespołu montażystów dekoracji zgodnie z harmonogramem zajęć artystycznych opracowanym przez dział organizacji pracy artystycznej,

Uczestniczenie i organizacja prac zespołu montażystów podczas występów teatru w i poza siedzibą (w kraju i za granicą), 

Ścisła współpraca z kierownikiem technicznym i pracownikami obsługi sceny.

Wymagania:

Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w teatrze,

Wykształcenie min. średnie,

Umiejętność czytania planów technicznych,

Umiejętność kierowania zespołem ludzi,

Znajomość przepisów BHP i ppoż.,

Odpowiedzialność, skrupulatność,

Systematyczność i wysoki stopień zorganizowania, 

Dobra znajomość obsługi komputera,

Pełna dyspozycyjność.

Mile widziane:

Znajomość języków obcych.

Oferujemy:

Umowę o pracę na pełny etat.

 

Organizatora widowni 

Główne zadania:

aktywne pozyskiwanie klientów celem sprzedaży biletów

budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami

profesjonalne doradztwo i analiza potrzeb klienta

dbanie o wizerunek marki Teatru 

Wymagania:

min. roczne doświadczenie na zbliżonym kompetencyjnie stanowisku 

mile widziane doświadczenie w pracy w teatrze

znajomość technik sprzedaży i negocjacji

łatwość w nawiązywaniu kontaktów 

samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania

zaangażowanie w wykonywaną pracę

umiejętność samodzielnego planowania, rozliczania i raportowania wyników pracy

co najmniej średnie wykształcenie (mile widziane wykształcenie wyższe)

Oferujemy:

umowę o pracę

możliwość rozwoju zawodowego

ciekawe środowisko pracy

 

CV z klauzulą.: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 923 ze zm.” – prosimy przysłać na adres: rekrutacja@teatr-zydowski.art.pl do dnia 8 września 2017 r.

W tytule maila prosimy napisać na które stanowisko Pan/Pani aplikuje.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.