Aktualności

Jesteś tutaj

Aktualności

Specjalista ds. organizacji widowni - oferta pracy

Opis stanowiska:

Aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów celem sprzedaży biletów.

Nawiązywanie współpracy i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami indywidualnymi, instytucjami, klientami biznesowymi, szkołami, stowarzyszeniami, urzędami itp. w celu realizacji planów sprzedażowych

Dostarczanie oferty repertuarowej, zaproszeń, materiałów promocyjnych do wskazanych podmiotów.

Uczestnictwo w spotkaniach z potencjalnymi klientami w celu prezentacji oferty Teatru.

Przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów sprzedaży dla działu księgowego

Odpowiedzialność  za  obsługą widowni podczas organizacji wydarzeń artystycznych instytucji.

Budowanie trwałych relacji z publicznością .

Dbanie o wizerunek marki instytucji.

Oczekiwania:

Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata.

Dyspozycyjność  w dni powszednie i w weekendy.

Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Wysoka kultura osobista

Umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, odporność na stres.

Umiejętność posługiwania się social media, co najmniej w podstawowym zakresie.

Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie>

Co najmniej średnie wykształcenie (mile widziane wykształcenie wyższe);

Mile widziane doświadczenie w pracy w teatrze.

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Ciekawą pracę w przyjaznym zespole i możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych.

Możliwość rozwoju zawodowego;

Korzystanie z funduszu socjalnego;

Możliwość bezpłatnego uczestnictwa we wszystkich wydarzeniach organizowanych przez Teatr.

Wynagrodzenie w przedziale 3200 – 4700 brutto