Aktualności
Jesteś tutaj
Aktualności
Poszukujemy specjalisty/ki ds. administracyjno-gospodarczych
Specjalista/ka ds. administracyjno-gospodarczych
Do naszego działu administracyjno-gospodarczego poszukujemy specjalisty/ki w celu realizacji zadań związanych z prowadzeniem ewidencji środków trwałych, zakupami oraz organizacją gospodarki magazynowej.
Dowolna forma zatrudnienia - etat / zlecenie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
- wydawanie i przyjmowanie materiałów i towarów (prowadzenie ewidencja ruchów magazynowych)
- przygotowanie zestawień ruchów magazynowych
- wprowadzanie do systemu dokumentów związanych z przyjęciem (OT), przesunięciem (MT), modernizacją (OTD) oraz likwidacją (LT) środka trwałego
- przygotowanie inwentaryzacji, udział w pracach zespołów spisowych
- ocena przydatności i jakości stanu składników majątku trwałego
- wyjaśnianie przyczyn powstania różnic i ich rozliczenie z osobami odpowiedzialnymi za powierzone mienie
- udział w komisjach likwidacyjnych środków trwałych
- aktualizacja danych o gospodarce odpadami (BDO)
- udział w procesie zbywania nieprzydatnych składników majątku
- prowadzenie analiz rynku i porównywanie ofert
- realizacja zakupów na potrzeby różnych komórek merytorycznych
- współpraca przy tworzeniu planów zakupowych i inwestycyjnych na dostawy i usługi oraz kosztorysów produkcji spektakli i wydarzeń artystycznych
- bieżące rozliczanie zakupów (kontrola i opisywanie faktur pod względem merytorycznym oraz nadzór nad terminowym rozliczaniem zobowiązań)
- przygotowanie wykazów składników majątku do polis ubezpieczeniowych
- zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela oraz kontrola stanu zgłoszonych spraw
- współtworzenie procesów i procedur organizacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, rachunkowość itp.)
- znajomość zasad prowadzania ewidencji środków trwałych (środki trwałe w budowie, dokumenty OT, MT, OTD, LT)
- znajomość zasad prowadzenia inwentaryzacji magazynu oraz środków trwałych
- analiza stanu magazynowego – planowanie materiałowe
- systematyczność i dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność i nastawienie na współpracę ze wszystkimi komórkami merytorycznymi
- znajomość programu Excel min. w stopniu podstawowym
- znajomość obsługi systemów do ewidencjonowania środków trwałych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- elastyczną formę zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- stabilne warunki zatrudnienia
- pracę stacjonarną w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy przy stacji metra
- bilety pracownicze na spektakle
- dodatkowe benefity w przypadku zawarcia umowy o pracę
Warunki aplikowania:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@teatr-zydowski.art.pl
Do przesyłanej aplikacji należy załączyć klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich Centrum Kultury Jidysz, 00-099 Warszawa ul. Senatorska 35 moich danych osobowych w celu rekrutacji, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.”
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji znajduje się tutaj.