Ostatni Syn / reż. Przemysław Jaszczak / fot. B.Warzecha / na zdjęciu Sylwia NajahOstatni Syn / reż. Przemysław Jaszczak / fot. B.Warzecha
Szabasowa dziewczyna // The Convertible girl / reż. Marcin Sławiński / fot. A.Wencel / na zdjęciu Sylwia NajahSzabasowa dziewczyna // The Convertible girl / reż. Marcin Sławiński / fot. A.Wencel
Marienbad / reż. M.Wojtyszko / fot. A.Wencel / na zdjęciu Joanna Rzączyńska, Sylwia Najah, Monika SoszkaMarienbad / reż. M.Wojtyszko / fot. A.Wencel
One same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc / na zdjęciu Ewa Dąbrowska, Sylwia Najah i Alina ŚwidowskaOne same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc
...coś jeszcze musiało być / reż. Izabela Cywińska / fot. M.Hueckel / na pierwszym planie Sylwia Najah i Piotr Sierecki...coś jeszcze musiało być / reż. Izabela Cywińska / fot. M.Hueckel
One same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc / na zdjęciu Sylwia Najah i Ewa GreśOne same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc
Oberża pod złotym rogiem / reż. Szymon Szurmiej / fot. M.Kuśmierz / na pierwszym planie Sylwia NajahOberża pod złotym rogiem / reż. Szymon Szurmiej / fot. M.Kuśmierz
One same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc / na zdjęciu Sylwia Najah i Ewa GreśOne same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc
Bóg zemsty / reż. Andrei Munteanu / fot. A.Wencel / na zdjęciu Sylwia NajahBóg zemsty / reż. Andrei Munteanu / fot. A.Wencel
Ach! Odessa-Mama... / reż. Jan Szurmiej / fot. A.Wencel / scena zbiorowaAch! Odessa-Mama... / reż. Jan Szurmiej / fot. A.Wencel
One same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc / na zdjęciu Sylwia Najah i Ewa GreśOne same / reż.Karolina Kirsz / fot. M.Kuc
Bóg zemsty / reż. Andrei Munteanu / fot. A.Wencel / na zdjęciu Monika Chrząstowska, Sylwia Najah i Małgorzata MajewskaBóg zemsty / reż. Andrei Munteanu / fot. A.Wencel
Rehab. Wszystkie bitwy Amy Winehouse / reż. Karolina Kirsz / fot. Maurycy StankiewiczRehab. Wszystkie bitwy Amy Winehouse / reż. Karolina Kirsz / fot. Maurycy Stankiewicz
Jak w przedwojennym kabarecie / reż. Gołda Tencer / fot. Tomasz UrbanekJak w przedwojennym kabarecie / reż. Gołda Tencer / fot. Tomasz Urbanek

Jesteś tutaj

Biogram

Sylwia Najah / fot. Mikołaj Starzyński

Sylwia Najah

Absolwentka m.in. Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Opolu w klasie gitary oraz Studia Aktorskiego przy Teatrze Żydowskim w Warszawie. Posiadaczka dyplomu aktora dramatu Komisji Egzaminacyjnej ZASP. Ukończyła dwuletni Kurs Techniki Gry Aktorskiej wg „Method” LEE STRASBERGA oraz Techniki Improwizacji wg VIOLI SPOLIN w Teatrze Anima. Współpracuje z Teatrem Królewskim w Wilanowie i Teatrem Ochoty (Projekt Teatr Warszawa). Grała również w Teatrze Powszechnym w Radomiu (Inanis w „Komórkowym love”), Teatrze Wytwórnia w Warszawie oraz na Scenie Edukacyjnej Teatru Żydowskiego (Hesia w „Moralności Pani Dulskiej”). Ma na swoim koncie udział w spektaklu muzycznym „Dzieci Hioba” w reżyserii Jacka Bończyka (VI Festiwal Nadzieja im. Jacka Kaczmarskiego, 2009) na podstawie którego została wydana płyta, m.in. z pieśniami w jidysz w jej wykonaniu (premiera na Festiwalu Warszawa Singera, 2010). Zagrała także w Teatrze Polskiego Radia (m.in. Melanto w „Powrocie Odysa”) oraz filmach („Wszyscy jesteśmy Chrystusami”, „Kochaj i tańcz”). W Teatrze Żydowskim stworzyła między innymi role Hudl w „Skrzypka na dachu”, Ankę w „Lamencie”, Cypę w „Śnie o Goldfadenie” oraz Rajsę w „Strasznej gospodzie”. Na swoim koncie ma także dwie asystentury reżyserskie (Teatr Powszechny w Radomiu i Teatr Królewski w Wilanowie) oraz konsultację i przygotowanie choreograficzne (Teatr Powszechny w Radomiu). Przygotowała monodram „Konstrukcje Debory Vogel. Traktat we wnętrzu i na peryferiach życia” (2012 r.) w reżyserii Magdy Gnatowskiej.